Kérdése van? +36-70/333-2336
Ormi Flyshape, kemény falú Wizzair, Ryanair kabin bőrönd sötétkék színben
Az Ormi Flyshape kabinbőrönd család a legújabb és immár a legszigorúbb méretkorlátozásnak is eleget tevő tagja.
A Flayshape kabin bőrönd, kerekei stabilak és hangtalanok köszönhetően a precíz gyártásnak.
Ez a kabin bőrönd, a következő légitársaságok fedélzetére vihető fel:
British Airways, Lufthansa, EasyJet, Ryanair, Vueling, Aer Lingus, Aeroflot, Air Canada, Air China, ANA, Austrian, British Midland International, Brussels Airlines, Czech Airlines, Finnair, Air India, Iberia, JAL, Jet2, Korean Air, LOT, MEA, Olympic Airlines, Scandinavian Airlines, Swiss, Southwest, TAM, TAP, Thai, Transavia, Turkish Airlines, Volotea, Aegean airlines, Corsair
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik.
A termék szállítási idejét a Bagbox Webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási mód: GLS Futár, GLS csomagautómata, GLS Csomagpont
Kiszállítási idő: A termék oldalon jelzett idő, de általában 1-3 munkanap.
Szállítási díjak:
Bankkártyás fizetés esetén a fenti szállítási költségek érvényesek.
Utánvétes fizetés választása esetén, megrendelési összegtől függetlenül 390 Ft kezelési költséget számítunk fel.
Külföldi szállításról érdeklődjön a vevőszolgálatunkon: 0670 333 2336
Másra vágyott? Nem ilyennek képzelte?
Ez nekem túl nagy vagy túl kicsi? Vagy csak kicserélné egy másikra?
Nem terheljük Önt azzal, hogy visszapostázza a megrendelt terméket.
40.000 Ft feletti érékű már kiszállított termékért futárt küldünk, amennyiben úgy dönt, hogy igénybe veszi ezt az ingyenes csomagcsere szolgáltatásunkat.
Milyen esetek történhetnek?
Például ha mégsem elégedett a termékkel, vagy a bőr táska színe nem felelt meg, esetleg a mérete miatt cserélné ki egy másik termékre. Amennyiben Ön olcsóbb tételt választ cseretermékként, abban az esetben, visszajuttatjuk Önnek a különbözet értékét. Illetve, ha magasabb áru termékre cserélné, úgy a termékcsere során utánvéttel a futárnál fizetheti ki az értékkülönbözetet.
Mik a lehetőségeim, ha én 40.000 Ft alatti értékű terméket vásároltam?
Ez esetben sem kell aggódnia, mert a kellemetlen, időrabló, sokszor bosszantó, visszaszállítás lebonyolítását magunkra vállaljuk, ha Ön ezt igényli.
Minden megrendelőnek bármeny összegű már kiszállított termék rendelését követően is elérhető a csomagcsere szolgáltatás 1500 Ft ellenében, melyet a csomagcsere során a futárnak kell kifizetni.
A fenti összeg nagyjából megegyezik az átlagos, egyirányú belföldi postai csomagküldés ellenértékével, így nagyon kedvezőnek számít.
Egyéb szabályok:
Csak eredeti állapotban levő terméket áll módunkban cserélni, a már használata vett, láthatóan sérült, vagy értékcsökkent terméket nem. Ilyen igény esetén egyedi elbírálás alapján, elsőként szemrevételezzük a visszaszállított terméket és ezt követően vesszük fel Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk az esetleges értékegyeztetésről.
Az ilyen irányú igényeket, minden esetben az info@bagbox.hu címre írásban kérjük megküldeni.